Известие

Collapse
No announcement yet.

Почистване на двигател с вода ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Почистване на двигател с вода ?

    Гледах няколко клипчета в интернет на монтьори които разкачат тръбата след дебитомера и при загрят мотор пръскат вода вътре(на английски му казаха на метода "Декарбонизация") Дали някой от вас е пробвал и има ли някаква опасност за двигателя ?
    Клипчето https://www.youtube.com/watch?v=nOoIuBu5xO4
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
    Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
    Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

  • #2
    Клипчета в нета много, а реално ефекта е спорен!!!

    Точно за премахване на карбоновите депозити има други по-ефикасни течности, които се продават свободно на пазара (напр. по бензиностанциите)

    Да има полза от впръскване на вода по време на горивният процес, като така се осигурява контролирана температура на гориво-въздушната смес, както и контролиране на детонационното горене във високите обороти. Има такива допълнителни инжекционни системи които се ползват в моторните спортове.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
      Да има полза от впръскване на вода по време на горивният процес, като така се осигурява контролирана температура на гориво-въздушната смес, както и контролиране на детонационното горене във високите обороти. Има такива допълнителни инжекционни системи които се ползват в моторните спортове.
      Eфект има при турбо колите, най - вече бензиновите, тъй като това реално намаля детонациите и позволява да се кара на по голям адванс.....
      При атмосферката ефекта е само хигиеничен......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Как ли ще се отрази на дизелите, дали ще се изчисти добре маторя
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          Преди време бях гледал подобна тема и колегата @оем(надявам се няма против да го споменавам), беше пробвал и каза, че доста неща са излезнали от гърнетата, вероятно налепи по клапаните.

          Comment


          • #6
            а няма ли да излезнат и буталата с клапаните нали като влезе вода и става ...малеле,не мога да си го обясня това почистване!
            Ако някой е наясно с процесите които протичат при навлизането на вода нека обясни на невежите като мен!
            Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
            Всички екстри Мултиволан и Калорифер

            Comment


            • #7
              Колега, Zafo_84, ето малко инфо, за да го осъзнаеш: http://en.wikipedia.org/wiki/Water_injection_(engine)

              А, ако напишеш "seafoam engine cleaner" в You Tube ще излезнат безброй и един резултата, кой от кой по-интересен и правдоподобен.

              Приятно гледане.

              Comment


              • #8
                На сатарата ми Лада в единия цилиндър се просмукваше охладителна течност.Когато свалих главата челото но буталото беше чисто.Не знам какъв е механизма на очистване но определено не бих го пробвал.Те и магнитите на д-рЛивайн лекуват ама никой доктор не дава рецепта за тях, т.е. не знам някой сервиз да го практикува.В никой мануал не го пише да се прави на ххх километри, предпочитам да си сваля главата и да си почистя нагара, вместо такива мързеливи решения.Добавка на водна пара в горивото сме го експериментирали още 85-87 година, върви нече не върви носе прави с друга цел.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #9
                  Водата трябва да се пръска на облак с много ситни капчици. Ефекта е почистване на камерата и буталата от нагар. Водата в цилиндъра образува пара, а знаете парата как чисти и отлепва всичко. Това е Пробвано е и работи.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    интересно ако някои реши да го направи или го е правил нека направи клипче или снимки с обяснение, ще ми е интересно да го видя на 2.4JTD 140к.с.
                    Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 140c.c.

                    Comment


                    • #11
                      Декарбонизация има как да се прави... за съжаление в БГ..... няма кой и къде. Клипа след 8.00мин http://www.youtube.com/watch?v=iQNSCnpxqcM

                      Comment


                      • #12
                        Има достатъчно качествени добавки за тази цел, които се добавят към горивото (на BASF например).
                        За коли с работещ катализатор такова третиране е напълно достатъчно.

                        Третиране с вода всеки сам може да си го причини и след това да сподели wow ефекта.

                        Comment


                        • #13
                          Зависи колко нагар има, но какво ще се случи с катализатора и гърнетата респективно. На мен ми се струва безмислено. Всяко каране с висока скорост почиства нагара
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Въпрос.

                            Този метод не е ли потенциално опасен за коли с турбо? Парата си върши своята работа и къде отива всичката гняс... Към турбото. Ако се отцепи някое по-голямо парче нагар според мен има вероятност да повреди лопатките на турбинното колело?
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment

                            Working...
                            X